sâmbătă, 29 octombrie 2011

Aperitiv gen aspic cu smantana


Ingrediente:

De multa vreme ma chinuia gandul sa fac un aspic. Dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, a iesit alta dandana cu ce am avut la indemana prin camara si frigider, ca tot ma pusesem pe experimentat si dadusem afara pe toata lumea din bucatarie. Am cautat sa botez punerea la cale cu un nume cat de cat inteligibil, sa se stie carevasazica despre ce e vorba... Si ce am facut... 
Am dizolvat 2 pliculete de gelatina in 200 ml de apa (conform insturctiunilor) si le-am lasat 20 de minute asa. Am tocat cubulete 200 g de sunca presata, le-am amestecat cu 200 g mazare si 200 g porumb. Intre timp am pus separat intr-un castron 400 g de smantana plus 100 g branza de burduf pasata cu furculita si le-am amestecat cu gelatina topita la bain marie (tot conform...instructiunilor).

Preparare:

Am amestecat toate ingredientele, am scuturat piper si sare peste "inventie" si le-am turnat in forma. Dupa 4 ore de stat la frigider am tinut 2 minute forma in apa fierbinte (sa nu mai adere compozitia de pereti) si am rasturnat inventia pe platou. In mijloc am pus masline.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu